Jag som studerar marknadsföring faller även för den

Det var säkert fler än jag som såg snuttar av SuperBowl när det gick av stapeln här i början av året. Sen vet jag inte om det är lika många som faller för reklamen som jag gör. Inte bara för att det är en av världens mest påkostade tid och plats att annonsera, nej jag tycker många av företagen som annonserar under SuperBowl lyckas med sin kampanj. Men jag pratar bara för mig själv.

I år ialla fall föll jag för en reklam i SuperBowl, jag kan inte säga att jag tyckte att just den reklamen var speciell men det var en produkt som jag vet redan har stora marknadsandelar. Med temat "från vaggan till graven" lanserade Dove sin första serie för män. Jag som man är medveten av vad annars dessa produkter kan kosta och prövade Dove för män. Blev positivt överraskad av priset först och främst men tycker även att de lyckats med produkten. Jag har inte prövat hela serien men det utgör en hel hudvårdsserie från Deo till ansiktstvätt till kroppstvätt. Hålla sig fräsch till ett bra pris är en ekvation som går att lösa i mitt huvud.


Några flaskor ur kollektionen, finns att köpa på ICA

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback