tveksam men nöjd

Tvättid klockan sju på morgonen är ett pass jag aldrig kommer att ta igen, men har man bailat på två tvättider och har gått över till en provisorisk tvättkorg får jag F'n skylla mig själv egentligen. Ny vecka och PM skrivande på högsta nivå den här veckan. Slutet på veckan ses fram emot kommer träffa massor med folk som har legat lite passivt ett tag så det ska bli kul. Stockholm ska bli skönt att komma hem till också. Samt skoleverans samt jack-köp är avklarat den här månaden med ett extremt nöjt resultat..

Kommentarer

Postat av: Jennie

NEEEEJ, varför banga du de lila?

Postat av: Marcus

För jag har de blå och ville har ett par mer standardliknande

Postat av: elenor

snygga skor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback